duminică, 15 februarie 2009

***in plic de 14 Februarie***

Ti-am promis ca am sa-ti fur sarutul
Il inapoiez totusi
Pastrez insa amintirea lui

...cu multa placere realizat desenul...mi-am dat seama insa...ca am gresit destinatarul...dupa ce il oferisem deja...
In seara zilei de 14....inca imi rasunau cuvintele ei prin telefon, in minte..."nenorocitule...de ce imi faci rau...ca nu ti-am gresit cu nimic..." si apoi cum o auzeam parca o si vedeam....ochisorii ei albastrii...plini de lacrimi...
....ale dracu corzi de chitara....nici astea nu-mi inteleg fapta...macar ele sa imi aline regretul...dar si ele ma urasc acum...sunete murdare...corzile astea tampite...chitara veche...macar tu...
Nu....nici ea....cred ca merit!
Ispita blestemata...nu puteai sa mai astepti o zi?!....din cauza ta...degetele....corzile....chitara-i muta..si doar glasul ei plingand aud..."inainte sa inchizi telefonul vreau sa iti mai spun ceva...ceva ce niciodata nu m-ai lasat sa iti spun in fata?....vrei sa iti spun?...iti spun ...Te iubesc ma boule..."si plinge....
.......trag ultimul fum din tigara asta....si ii cer iertare in gand...ma urasc....pt ca stiu cum este sa fi lasat singur de Valentine's day.....

10 comentarii:

Maya spunea...

imi place desenul..si ce ai scris.:D

Anonim spunea...

:) frumos scris,profund,cam dureros insa...

Anonim spunea...

" cea mai frumoasa dintre toate fetele ce mint si...cea mai curata dintre toate fetele ce simt[...]da-mi ochii-ti plansi sa-i mai sarut o data..."

Unknown spunea...

Trist....Dar dupa cum stim..Dragostea te ridica pe cele mai inalte culmi si tot ea te coboara spre cele mai adanci prapastii...E trist,e greu,e inevitabil.Suferinta face parte din acest buchet de sentimente.A gresi e omenesc,a ierta este divin,deci daca te iubeste,te va ierta.

Si in legatura cu Dragobetele,e bine sa il petreci singur,doar daca tu te simti bine,daca nu,e doar chin....

Unknown spunea...

Si inca ceva...Ma bucur sa vad ca si baietii au sentimente profunde.E chiar de apreciat...

A spunea...

Frumos, cu o nuanta de tristete..

Anonim spunea...

baietii/barbatii au sentimente ,doar ca de obicei ,ei prefera sa le arate altfel decat le aratam noi.o femeie se simte mai bine ,atunci cand vorbeste despre sentimentele ei,pe cand un barbat cauta solutii.ei sunt mai practici.:)

Roxana

Ciocolatika spunea...

Ai primit o leapsa de la Ciocolatika ;)

Muz1CuTz4 Cu p3d4l3 spunea...

pt domnisoara anonim "Roxana"...sentimentele ..si de-o parte si de alta.. nu se arata decat intr-un singur fel...prin iubire...in schimb iubirea poate fi de mai multe feluri...so..domnisoara "Roxana"...te-ar interesa o discutie mia aprofundata pe tema asta?..daca da... imi gasesti id-ul la despre mine

Oana spunea...

si cum s-a terminat povestea ?