miercuri, 4 februarie 2009

***doar un joc...ghiceste***

Cum ai privii lucrurile, daca o persoana de sex opus cunoscuta tie, te-ar ataca in joaca, spunandu-ti ca ar vrea sa te “penetreze”....Cu ce rost sa o faca?! ...asta nu stiu....tu iti stii aproapele....in fine....ce ai raspunde?...eu as raspunde intr-un fel aparte cat sa nu o jignesc, lasand-o pe ea sa isi dea seama de ceea ce am vrut sa spun...si pt ca e doarunjoc...am sa ii las si trei indicii plus o “comparatie”....astfel castigandu-mi locul rezervat unui baiat in lupta cu fetele....stim noi mai bine care este:D....so...raspunsul meu pt ea:

Vorba ei…
”Sa iti penetrez pupila”….Indignat..hotarasc sa ii tin piept(ul)...ma opresc din mers..o trag de mana....ma apropii de ea...si ii soptesc....”Privirea mea cu frumusetea Dunarii se-ncanta..si cred ca-ti place locul asta....daca iti place tot ce vad..atunci te las sa-mi penetrezi pupila”...
pentru ca-n raspunsul meu Dunarea are legatura cu anatomia unui om, si reprezinta un punct pe harta tarii....iti spun 3 lucruri : indignat , razbunator prin cuvinte , sex.....

PS: NU trebuie neaparat sa stai sa rezolvi joculetzul asta de cuvinte..doar daca esti interesat si poti...daca nu....foloseste cuvintele din el intr-o conversatie cu cealalta persoana...o sa intelegi”....

3 comentarii:

Maya spunea...

cu cat citesc jocul asta cu atat nu realizez ce trebuie sa rezolv.:-??
aseara parca mi se parea usor dar acum nu mai inteleg nimic.

Sunshine Sarah spunea...

yeah, aha, aha, am ghicit si eu cu ajutorul tau :))

ida spunea...

cred k fiecare gaseste cate o interpretare proprie si personala in functie de x kestii care caracterizeaza pers respectiva...daca astepti acelasi raspuns de la toata lumea, mai bine postai o problema de mate sau de fizica:)) parerea mea, care este:)) oricum, mi-ai dat ceva la care sa ma gandesc. so thanks!